Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Tus & Stoic - Κότα | Tus & Stoic - Kota

"Του 'πα πάμε έξω κι έκανε την κότα..."
Του 'πα πάμε έξω κι έκανε την κότα
σου γαμώ την γκόμενα χωρίς καπότα
κι αν δεν ξες ποιος ειναι ο TUS ψάξε και ρώτα
αν σε πετύχει κάπου θα σου αλλάξει τα φώτα

Γνώρισα μια γκόμενα μια μέρα σε πάρτυ
κι ευθύς μόλις την είδα μου 'χε γινει κατάρτι
φαινόταν πιο μουνί μ' ένα μπουκάλι bacardi
κι ο Stoic να μου λέει μπες μες το wc και πάρτην

Η ώρα τώρα είχε πάει 3 το πρωί και κάτι
και την είχα ακούσει πιο άσχημα και απ την Patty
το μάτι της να κοιτά σαν των Illuminati
καθότανε στον καναπέ σκεφτόταν κρεβάτι

Έτριβα το μούσι μου σαν τον Χατζιαβάτη
πάει προς την τουαλέτα και μου κλείνει το μάτι
σήκωσε το μίνι και δεν φόραγε κάτι
& μπήκα σαν τον Ice Hood μεσά σε new Bugatti

Άκου κάτι δεν βολεύει γύρνα πλάτη
τώρα που σε βρήκα μη σε χάσω από πελάτη
ο τρόπος που τον έπαιρνε δεν υπήρχε στον χάρτη
μπουκάρει ο γκομενός της ...- Ψηλέ οφθαλμαπάτη

Του 'πα πάμε έξω κι έκανε την κότα
σου γαμώ την γκόμενα χωρίς καπότα
κι αν δεν ξες ποιος ειναι ο TUS ψάξε και ρώτα
αν σε πετύχει κάπου θα σου αλλάξει τα φώτα

εεεεε

Γνώρισα μια γκόμενα μια μέρα σε πλάζ
είχε κώλο είχε ass είχε κώλο που κολλάς
μπροστά της τύφλα να χει ακόμα κι η Nicky Minaj
τετοιες αναλογίες δεν βρίσκεις ούτε με κολάζ

Δεν βγαίνει ποτέ άβαφτη όπως ο Κοριαλάς
σε κάνει αεροπλάνο 2000 μιραζ
όταν μιλά & γελά κινδυνεύει η Ελλάς
αρκετά είπα γι' αυτήν όμως ξανά πίσω σε μάς

Λέω δεν θα μ' ακούει θα με 'χει για decadance
θα πηγαίνει Ibiza και θα γουστάρει trance
μου λέει είσαι ο TUS ? Mωράκι μου γαμάς
και μου τρέξανε τα σάλια κι απο TUS έγινα Taz

μου λέει Βγάλε την μπλούζα σου να δώ το τατουάζ
τρίψε μου την πλάτη μου χρειάζομαι μασάζ
πιο δυνατά καριόλη μή σταματάς
- ποιος είσαι εσύ ? - το αγόρι της. - Και γιατί με σκουντάς ?

Του 'πα πάμε έξω κι έκανε την κότα
σου γαμώ την γκόμενα χωρίς καπότα
κι αν δεν ξες ποιος ειναι ο TUS ψάξε και ρώτα
αν σε πετύχει κάπου θα σου αλλάξει τα φώτα

εεεεε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τουσάρετε Ελεύθερα

Εξαπλώνουμε Την Ηχορρύπανση